Kerst aan de Amstel, nu inclusief foto-album

Onder het motto: "Kerst beleef je samen" werd in het weekend van 17 en 18 december jl. opnieuw het Kerstevent 'Kerst aan de Amstel' gevierd, welke werd georganiseerd door de stichting 'Vrienden van de Urbanuskerk'. Net als vorig jaar een weekend vol activiteit waarbij knutselen, muziek, vermaak, lekkernijen, kerststallen, gezelligheid én Kerk centraal stonden. En wat een geweldig succes is dat wederom geworden!! Vele mensen vanuit het dorp en van ver daarbuiten trokken richting de St.Urbanuskerk om samen hiervan te genieten. De opbrengsten van dit weekend komen geheel ten goede aan het gestelde doel: onderhoud aan de glas-in-lood-ramen van de Mariakapel.

Van dit weekend zijn ook foto's gemaakt welke u kunt bekijken via het aanklikken van de volgende link: https://myalbum.com/album/ofMqpKme7zxs

We wensen u veel kijkplezier!

Succes vraagt om herhaling, nietwaar?!!.
Daarom organiseert ook dit jaar
de stichting 'Vrienden van de Urbanuskerk' weer het event
'Kerst aan de Amstel'.
Dit jaar zal het evenement plaatsvinden op
zaterdag 17 en zondag 18 december.

En we gaan het nog grootser en mooier maken dan de laatste keer!! Een gezellig samenzijn voor jong en oud, voor Nessers en door Nessers, binnen en buiten, waarbij alle zintuigen geprikkeld zullen gaan worden! Continue vermaak in Anton Pieck-sfeer, waarbij jong en oud op jacht kunnen gaan naar de Pieckemons die her en der op het terrein zijn te vinden, tussendoor al knutselend genieten van de warme gluhwein en hete chocolademelk, verwarmd door haardvuren terwijl de geur van de dennenbomen, snert en andere lekkernijen over het terrein uitwaaiert...

Mocht u op zoek zijn naar een rustpunt tussendoor: Ook daar is aan gedacht middels een geheel vernieuwde Kerststallen-tentoonstelling welke zich bevindt in de prachtig versierde kerk in kerstsfeer. Wilt u zichzelf met uw dierbaren vereeuwigen in een passende outfit...? Ook daar is alle gelegenheid toe bij de schitterende kerststal in de kerk. En dat is dan op zaterdag... De zondag is geheel ingeruimd voor harmonieorkest St. Aemiliaan uit Kerkrade. Het belooft wederom een oorstrelend, muzikaal spektakel te worden voor jong en oud, een feest in Kerstsfeer. Een betere voorbereiding kunt u zich niet wensen voor de komende feestdagen! Komt langs, samen met uw vrienden, familie, kinderen en kennissen en beleeft het spektakel met ons mee!

Ook dit jaar zullen de opbrengsten worden bestemd aan een speciaal doel: de glas-in-lood ramen van de Mariakapel. Deze zijn hoogstnodig toe aan een grote onderhoudsbeurt, zodat deze prachtige ramen straks weer in volle glorie kunnen schitteren!

Samen kunnen we dit waarmaken! Graag tot 17 en 18 december a.s.!

Met hartelijke groet,